دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

دينا

روزهای سیاه تنهایی ما................................

1393/5/11 13:53
نویسنده : مامي
251 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم مینویسم روزهای سیاه زندگی من و ددی شروع شده.امروز دقیقا 5ماه و 27روزه که دینای طلایی ما پرکشیده و پیش خدا رفته.....

از ما راضی نبود؟از دنیا راضی نبود؟مجبور بود بره؟؟چیزی میخواست که ما براش فراهم نکردیم؟؟؟نمیدونم بهونه پروازش چی بود اما باور کنید بی هیچ الارمی رفت ......

خیلی یکدفعه ای و بدون هیچ هشداری رفت و ما رو در حسرت دیدارش گذاشت و ما خونین دلیم....

بلاخره امروز بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم اومدم تا دفترخاطرات مجازیمونو بنویسم.شاید اینطور کمی آروم شم.شایدهم بدتر دیوونه تر شم.کسی چه میدونه؟؟تنها خداست که از لحظه بعد آگاهه...................

 

13دی ماه92 بدترین روز زندگیمون بود.فاجعه از دست دادن دینا کلید خورد و 14بهمن دینا رو به خدای مهربون سپردیم....................

دیناجونم مامانی عاشقتم.کاش میشد اینارو بخونی.صدامو بشنوی از دل بیچاره من خبر بگیری...........................من تنهارو تنهاتر کردی..................بیچاره ما...............................

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دينا می باشد