دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

دينا

این روزها...3

1392/2/9 17:28
نویسنده : مامي
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

کلی چیز نوشته بودم با حرکت یکباره موس همش ناپدید شد!گریه

این روزها دینا جون عاشق نقاشیه!وقتی چشمش به دفتر و مداد میفته خوشحال میشه و میگه چش چش!حالایا ما باید براش چیزی بکشیم یا خودش خط خطی می کنه!(با هر دو تا دستش هم می نویسه!)اگه قرعه به نام ما افتاده باشه که باید شروع کنیم تند تند حیوونارو کشیدن! منم که استاد رسم و نقاشی!کلی حیوون جدید خلق می کنم! تازه رفتم از روی یکی از لباس خونه هاش (پر از حیوونای مزرعه است)کلی تمرین کردم! هر کدوم از حیوونا رو که می کشیم ازدینا میپرسیم:?....What's the sounds of  بعد دینا صداشونو در میاره.میتونه صدای گوسفند- کلاغ-شیر-زنبور-اسب-گاو-جغد! و قورباغه رو در بیاره. هرجا هم که ماهی می بینه می پرسه این چیه؟ما هم میگیم fish اونهم لب پایینشو گاز می گیره و ادای ماهی در میاره! خلاصه داستانی داریم ما...

هنوز با آزمایشگاه رفتن و ویزیت دکتر مشکل داریم .وارد محیط که میشه میفهمه و نق نقش شروع میشه.بعد از چند دقیقه هم تبدیل به فریاد و فغان میشه طوریکه دل آدمو ریش می کنه....من با این که سعی می کنم بعنوان الگو شجاع باشم بازم نمی تونم جلوی اشکامو بگیرم...انشالله خدا کمک کنه و همه بچه ها و بچه من دیگه نیازی به دکتر و آزمایشگاه نداشته باشن.آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دينا می باشد